Van The Unity naar Sporting Zuid.

   

De voetbalclub van het Papendorp uit de Pijp

Ik meldde mij in 1964 aan het begin van het schooljaar op de St. Cornelisschool aan als lid van The Unity bij broeder Hermenigild of misschien was het broeder Bernardo. Ik weet het niet zeker. Broeder Leontius van de 6e klas was ook betrokken bij de vereniging en broeder Jeroen en ook broeder Raymond.

De speelvelden met de houten kantine lagen in het Bosplan bij de velden van AMVJ. Ik ging er met de fiets altijd naar toe, oude kiksen in een kartonnen doos achterop.

Het was een hele leuke tijd waar ik met plezier aan terug denk. Ik ben dit blog begonnen om zoveel mogelijk herinneringen te verzamelen.

Heb je nog foto's of informatie, stuur ze maar naar mij, Rob Horstmanshof, op mailadres sportingzuidamsterdam@gmail.com.

Laat maar horen....

Start blog van Sporting Zuid

Op 11 oktober ben ik dit blog begonnen over de voetbalvereniging Sporting Zuid in Amsterdam. Zelf voetbalde ik vanaf 1964 bij The Unity in het Bosplan. Later fuseerde The Unity met Amstel Zwaluwen tot Sporting Zuid.



Heb je informatie of foto's over The Unity, Sporting Zuid of Amstel Zwaluwen? Stuur mij een mailtje en we overleggen dan even. Het mailadres is  sportingzuidamsterdam@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten